ÅRSRESUMÉ

News
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det finns väl egentligen massor av saker. Men jag konfirmerade mig ju, firade midsommar på en Yacht :P, praoade i en butik, sjöng acapella tillsammans med två kompisar inför ett helt gymnasium haha, var på Justin Biebers konsert i sthlm, var på Mallis hos pappa i en månad etc..
 
Hur har ditt 2013 varit? Det har varit väldigt blandade känslor. Har nog haft de bästa och värsta stunderna i år! 
Hade dock en väldigt bra sommar!
 
Blev du kär i år? Jaa det blev jag väl.. Eller alltså hur vet man ens om man är kär? Jag vet nog helt ärligt inte om jag var det. Eller var jag det?
 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 23 april, 29 juni, 9 september, 12 december, 22 december tyyp dem

Vad är din största framgång 2013? Oj, skolan har gått bättre samt att jag har fått en bättre relation med min familj. Bloggen har också haft framgång!

 

Bästa köpet? Ojdå, min kamera/mina raybans/ min svarta jacka/ mina bruna boots kan liksom inte välja en

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fika skulle jag tro 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, musik, presenter höhö, resor osv

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? We Can't Stop, Can't Hold Us, 212, Jubel, Lolly, Grind On Me haha skojar, La La La, det finns hur många utjatade låtar som helst  :P

Vem har du umgåts med mest? Moa MOH men sen har man ju umgåtts med några i somras typ och ett annat gäng här hemma/ i höst osv.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nopeee

Vart reste du under 2013? Milano var det förra året? Åland och Mallorca

 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ja, att ha pappa hemma och en näz kille skulle vara nåt asså

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag och Moa hade en middag hos mig med massa vänner, inget slår väl dock min fölsis 2012 DET kommer jag aldrig att glömma

De bästa nya människorna du träffade? Oj många från konfat
 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? KBBBBK, inte tveka och ta chanser när dom kommer.

 

 


 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Mrsmermaid :

skriven

Fina bilder :)