En sådan här

News


 Den här hittade jag på villelitos blogg, bara för att uppdatera lite!

Hur mår du? Just nu är jag lite irriterad och förkyld! Haha annars är det relativt bra för tillfället.

Vad har du på dig? En cashmere jumper och några mjukisar

Vad önskar du just nu?
 Jag önskar att jag bodde med tillsammans med min pappa mer än någonting annat. Annars önskar jag mig en riktigt bra och lyckad jul.

Vad ska du göra imorgon? Skola, teater, träffa Abel!

Vad skrattade du senast åt? Hmm gud va svårt! Alltså skrattade verkligen skrattade var väl idag med Moa. Surprise surprise

När grät du senast? 1-2 veckor sen

Senaste köp? Fika tror jag

Senast sedda film? Gravity på bio, den var braaaa

Vem var den senaste som ringde dig? Pappa!

Favoritlåt? Ååh svårt! Justin Timberlakes senaste album är bra och alla mysiga jullåtar typ Justins Christmas Eve 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? "Säg till när du har bokat och vilket datum!"

Favoriter på snapchat? Abel, Ville & Moa hehe

Vart vill du åka just nu? New York/London/Köpenhamn/Stockholm fatta julstämningen!!!!

Dagens känsla? Glad och en ganska bra känsla some why!

Intresserad av någon just nu? På sätt och vis

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm, nae egentligen inte..

En maträtt du inte äter? Oj finns massor av saker jag ogillar i matväg, men typ falukorv är ingen favvo..

Gjort i helgen?  I fredags var Anthon + hans kompisar och jag hos Moa, jävligt oklar men kul kväll, i lördags myste vi hos Josse och igår medverkade vi i kyrkan under lucia-kröningen i några timmar och sen bio på kvällen! Väldigt bra helg!!


 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Går du på teater? :)

2 Anonym

skriven

vad heter moas blogg? skulle vara kul att veta! :D
kram