Christmas break

News
 
 
 
Hej på er! Det var ett tag nu känns det som. Jag har slängt in en del textlösa inlägg men annars har bloggen känts rätt död. Jag är snart tillbaka på banan igen! Har haft otroligt mycket för mig de senaste veckorna, möten och grejer som har tagit kol på mig, fy har varit så off track och nere. December och juletid som annars brukar vara min favorittid på hela året har inte alls känts detsamma... Hur som helst, jag ska snart få göra en rolig liten grej som hänger i hop med bloggen, kind of. Ni får snart veta, det är väl mest roligt för mig men ändå. Jullov nu iallafall hörni! Gud det behövdes, tror inte jag är ensam om att känna det. Har väl inte så mycket planerat förutom en Köpenhamn-trip med pappsen och såklart julafton med familjen samt nyår med massor av vänner! Ikväll ska jag och älski (har man ingen pojkvän får man kalla sin bästis det #ensam) kolla på bio, som förövrigt börjar om 10 min så måste skynda iväg. Fred ut amigos

Kommentera inlägget här: