Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Är du från Stockholm? I såna fall, kan du tipsa om bra affärer där som inte säljer allt för dyra saker? :) Ska dit på måndag och vill besöka affärer som vi inte har där jag bor, alltså inte dom här stora kedjorna H&M, Lindex, Bikbok osv.. Kanske lite mer unika butiker som inte är självklara att gå till. Är främst ute efter kläder, men även skor och sådant. Zara och Mango finns inte där jag bor men dom står redan på listan haha! :)

Svar: Absolut, jag bor inte där längre dock men kan ge några förslag! Zara och Mango finns som du sa (även Zara home numera), PK-huset har jättemysiga affärer som Mathilde som dock är lite dyrare men kul att se iallafalll. Hollister i gallerian finns, Massimodutti, affären Ladurée med Macaroons är hur söt som helst så den kan vara kul att kika in i. Sen finns det ju flera gallerior som typ NK, Sturegallerian, Mood osv. Urban Outfitters är en jättehäftig butik också.. Hmm, jag kommer faktiskt inte på några särskilda unika butiker för tillfället.. Men har du fler frågor svarar jag gärna på dem! xx