THAT FEEEEL

News
 
 Den här bilden har absolut ingenting att göra med inlägget men tyckte den var mysig och ogillar bildlösa inlägg.
 
FYY ad skönt det känns nu när fackuppsatsen är inlämnad! Deadline var ikväll/inatt 00.00 och jag har skrivit som en galning från kl 17 idag. Jag fick tillsist iväg det 23.59. Gissa vad jag upptäcker då? Jo jag har glömt datumet. Går in i dokumentet och justerar det och mailar mina lärare igen, lite pinsamt. Men som om det inte vore nog upptäcker jag att jag bara har skrivit halva innehållsförteckningen när jag kollar igenom uppsatsen som jag skickat in för andra gången. Får alltså skicka in den en tredje gång haha! Typsiskt mig. Men nu känns det otroligt skönt i alla fall. Förlåt för stavfel och sånt där nu. Förresten, det här är ju ingen fackuppsats så kan ju egentligen skriva hur jag vill. Haha nej hörni, nu börjar jag bli alldeles för trött för att publicera saker på internet. Ska lägga mig i sängen och ta en välbehövlig sömn, kan man säga så? Jaja. Puss och godnatt!
 
 

Kommentera inlägget här: