Prao dag 1

News
 
Min första prao-dag är nu avklarad! Började kl 10 imorse och slutade kl 18 ikväll! Ganska lång dag och det blev en aning segt i slutet men annars har jag bara haft kul! Fick slå in paket, plocka upp leveranser, tvätta borstar, bli sminkad osv. Juste, för er som inte vet så praoar jag på Parelle Costmetics som är en hudvårdsbutik på Kaggensgatan med parfymer och smink från exmpelvis mina favoriter YSL och Chanel. Idag fick vi även testa och kolla på Chanels vårkollektion 2014 "Vårens Melodi" som var HELT fantastisk. Även Chanels julkollektion är svinfin! På onsdag får Parelle in en ny leverans från Victoria's Secret med bodysplashes OCH body lotions! Man kan redan nu komma in och dofta och reservera. Nu ska jag gå och leka med vår nya lilla i-Pad haha! XX

Kommentera inlägget här: