Några svar

News
Hur får du så fin hy?!
Åh haha skulle inte vilja säga att min hy är fin, långt ifrån, men jag tvättar med Neutrogena smörjar in med återfuktningskräm om det behövs. Seennnn använder jag foundation/concealer och sånt bra skit höhö.
 
 
kan man se hela showen någon stans? isåfall vart? Din blogg är bäst, puss!
VSFS 2013 har spelats in men inte publicerats på internet så man kan inte se den än! Jag tror att den kommer i december och jag kommer deifintivt  att lägga upp den här så håll utkik om ni inte hittar den på andra sidor. Det brukar ju sändas på tv i TV3 också. Tusen tack sötnos!!
 
vad använder du för program när du lägger till en sån ram? jättesnyggt! // Jätte fin och inspirerande blogg, hur gör du en sån kant runt bilderna??:)
I Picasa! Tack så mycket!
 
Vart är stövlarna ifrån? :)
 
De kommer ifrån ZARA!
 
vart är byxorna ifrån? :)
 Missoni!
 
Hur gör du dina runda collage/bilder?
I Picmonkey

Kommentera inlägget här: